Met de slogan Fantasie chocolade en Indisch Assorti werd in de jaren 1926-37 een assortiment chocolaatjes op de markt gebracht in 5 verschillende smaken. Puur, Melk, Mokka, Sinaasappel en Citrus.
Deze chocolaatjes in diverse vormen en voorstellingen werden verpakt, in een stijlvol doosje van 17cm rond en 2cm hoog met een beeltenis van een Balinese Schone, als Fantasie chocolade. Ze werden gepresenteerd in verschillende smaakcombinaties van telkens drie verschillende smaken. Waarbij op de onderzijde van de verpakking middels een sticker de prijs en de smaakcombinatie werd vermeld. Hieronder de verpakking van de grote waaiers assorti, Tjoklat Fantasie chocolade.
Het bijbehorende reclame materiaal bestond uit diverse raamposters en kartonnen etalage stukken die ook op de toonbank als blikvanger konden worden geplaatst waarbij een karton flap aan de achterzijde (zoals bij een ouderwets fotolijstje) ervoor zorgden dat de Oosterse voorstelling in dit geval met een palmboom, rechtop bleef staan.
Er zijn van deze reclameborden verschillende oosterse taferelen bekend. Buiten het tafereel met de palmboom is ook een met een vrucht dragende cacaoboom en van een rietsuikerplantage.
Uit het GAA (Gemeente Archief Amsterdam) Komt deze circulaire waarbij de fabrikant aangeeft wat de consumenten prijs moet zijn en wat de tussenhandel eraan kon verdienen.
Achterzijde van de circulaire:
Zo zie je maar, ook toen al een prijspolitiek en bonus cultuur voorgeschreven door de producent.
Hier een drukproef van de showdoos die als toonbankdisplay diende voor de Balineesche Waaiers 1932.